Nagy- nagy angyal

Azt figyeltem meg, hogy minden babakészítőnek megvan a kedvenc mérete. Van aki egész kicsi 15-20 cm-s babákat varr, mások a Tilda babákra is jellemző 50-60 cm-t szeretik. Jómagam nagyon földhözragadt, gyakorlatias nőszemély vagyok, első a praktikum. Mivel elsősorban játék- és nem dekorbabákat készítek akkorára varrom őket, hogy kényelmesen öltöztethetőek, hordozhatóak legyenek, de azért oda is lehessen bújni hozzájuk. Tapasztalatom szerint ez úgy 25-40 cm. Meg hát... eddigi életem során mindig helyhiánnyal küszködtem, nem biztos, hogy örültem volna ha egy méteres babát kapott volna a lányom ajándékba :) Egyetlen nagyobb babám csak a nyári manó, de mivel neki fele magassága csak a csíkos lába, így ő is kedves, szerethető méretű.
Most viszont egy már meglevő fiú baba mellé szerettek volna társat, így a magassága 51 cm körüli kellett hogy legyen. És lőn.

A szárnya tépőzáras, levehető. Természetesen van neki csipkés alsónadrágja, és öltöztethető.



Hogy lássátok a különbséget mellétettem a szokásos, 30 cm-s babámat :)



A big angel: 50 cm. Usually I make 30 cm high dolls.

Megjegyzések

Kathy üzenete…
Csinos "kis" szoszke.:)
a Matula ikrek üzenete…
Akkora, mint a leendő tulajdonosa? :o)
Mi pici korunkban kaptunk keresztmamánktól nagy babát, ez is maradt a nevük, hogy Nagybaba, és picivel voltunk csak nagyobbak náluk...

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Babavarrás, avagy hogyan NE varrjunk babát

Maci rugdalózóból - emlékmaci