JÁTÉK! Aledi baba nyerhető :)

Mégpedig egy kedves, mosolygós 38 cm magas Waldorf jellegű baba.
Visszafogott drapp virágos pamutkarton ruhája, csipkés alsónadrágja van. Horgolt cipőcskét, nagyvirágos hajpántot, kockás szalaggal díszített tarisznyát is kapott. Minden ruhája levehető. Haja szálanként rögzített, nagy fogú fésűvel, kézzel finoman fésülhető, copfba köthető. Műszállal töltött, szükség esetén mosható.
A Moly oldalon lehet megnézni a részleteket, a játékba kerülés feltételeit. Szerintem, aki rendszeresen jár ide tudni fogja a választ. Sok sikert mindenkinek! :)




38 cm/15 inch Waldorf-style doll.
It is stuffed with polyester fiber.  She is wearing a beautiul floral dress, hand crochet shoes, bag and hat. All of her clothing is fully removeable, and you can gently brush her hair.

I made it for a give away on webpage Moly but only Hungarians can participate on it :(

Megjegyzések

inga üzenete…
Ma van a névnapom, hátha szerencsét hoz :)
Leszek első, ilyen se volt még :D
susie üzenete…
Wauw Aledi , again such a pretty doll !
Pity that the give away is only for Hungarians :(
...... aaaaahhhh ..
Hey... but lucky for the person who wins the beautiful doll !! :))

Very nice weekend , hugs !
Kiscsillag üzenete…
Kedves Aledi!
Gyönyörű ez a Babócád is:)Nagyon tudnám gondját viselni....
Eta üzenete…
Ringbe szálltam én is, mert imádom a babáidat. És megfelelő korú csimota híján én magam szeretnék örülni neki. :o))
A molyos játék meg nagyon jó ötlet.
napos üzenete…
Nekem is nagyon tetszenek a babáid!
Így elküldtem a megfejtést én is.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Babavarrás, avagy hogyan NE varrjunk babát

Maci rugdalózóból - emlékmaci