Nyuszi kislányok

Ha Húsvét, akkor nyuszi, természetesen. És, naná, hogy piros, és naná, hogy pöttyös! :)
Úgy gondoltam, hogy, csakúgy, mint az előzőeknél, olyan lesz a ruhájuk, mint a fülük belső fele, de jobban tetszettek megcserélt ruhával.

Levélben érdeklődhetsz, ha érdekel, de a Meskán is megvásárolható.

Megjegyzések

katafolt üzenete…
Csipkés bugyogó, ne már :)))
Nagyon szépek. Nekem még nincs nyuszis hangulatom...
Csilla üzenete…
Nagyon bájosak ezek a nyuszkók.
F.Gina üzenete…
Nekem már el is múlt a nyuszis hangulatom :)))
Édikék, mint mindig !
Edina üzenete…
Én is a csipkésbugyit szúrtam ki....Őrület! Nagyon jó!
belinda üzenete…
Tündériek!
patonaifabian üzenete…
Ezek tüneményesek. Nekem most kivételesen a kedvencem a rózsás szoknyás.Tündéri:)
Edit üzenete…
Jaj, de cuki egyedek! :DDD
Aledi üzenete…
Köszönöm lányok.
Katafolt, Edina, sok babámnak van csipkés bugyogója, csak általában nem mutatom :)
Gina, na igen, aki ügyes... :)
Patonaifabian, ez az anyag nekem is nagyon tetszik, de sajnos elfogyott.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Babavarrás, avagy hogyan NE varrjunk babát

Maci rugdalózóból - emlékmaci