Padlizsán

Nemrég jól bevásároltam frottír anyagból. Úgy gondoltam, hogy a Napsugár mackót elkészítem különböző színekben. Az első a padlizsánlila lett. Kicsit talán fura, de úgy tűnik nemcsak nekem tetszett, hiszen a másnapi vásárban meg is vették. Még jó, hogy előtte lefényképeztem : ) Majd jön szép sorjában a többi szín...

Megjegyzések

Ili üzenete…
Imádom a kis szőrös orrát!!!
bolyet üzenete…
Jaj nagyon édes!!
Olyan "találó", egyedi Mackó lett!Szuper a színe tényleg!A többi is kitűnő választás-mármint az előzőleg mutatott anyagaid- hozzá!:-))
Népszerű Mackó-fickó!:-))
Limara üzenete…
Édesek!:)
Szomorúan látom, hogy Bp-i vagy, szerettelek volna meghívni aug. 20. fesztiválra árusítani:))
Móni üzenete…
Nagyon ott van ez a mackó!!!
1. A Mackó imádnivaló, eszméletlen jó ötlet ez a "szőrös" orr :-)
2. Kaptam egy "Kreatív blogger" díjat, amit - többek közt - szeretnék neked továbbadni :-) http://mano-faktura.blogspot.com/2010/08/kreativ-blogger-dijat-kaptam.html
Rena
patonaifabian üzenete…
A szőrös orr az eszméletlen...
Aledi üzenete…
Köszönöm a szőrösorrú nevében is :)
Mici,
Örülök, ha tetszett Pálodnak. Értékes elismerés ez számomra, hiszen szakiról van szó, aki testközelből lát "néhány" állatkát :)
Bolyet,
Már nagyon türelmetlen vagyok, ki is szabtam még két színből, csak sajnos most néhány hétig nem lesz időm megvarrni őket.
Limara,
Néha bizony magam is szomorúan látom, hogy pesti vagyok :)
Köszönöm, hogy benéztél, és, hogy rám is gondoltál, de 20. amúgy sem lenne jó, nem leszek itthon.
Manófaktúra,
Köszönöm szépen a díjat.
Patonaifabian,
Ugye? Pedig milyen ronda a szőrös orr a valóságban :)))
藤 / Merry üzenete…
Tüneményes Mackókat és minden mást készítesz, gratulálok!:)
krisz üzenete…
Nem csoda ha hamar gazdára talált nagyon jól sikerült!És az orra!!!
softearthart üzenete…
A lovely bear, cheers Marie

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Babavarrás, avagy hogyan NE varrjunk babát

Maci rugdalózóból - emlékmaci