Köszönöm lányok!

... a tegnapi napot. Hokatanak az ötletet, Ginanak, és segítőinek a remek szervezést. A résztvevőknek pedig azt, hogy volt bátorságuk kibújni a virtuális világ védőfala mögül. Nem könnyű, tudom. De úgy gondolom senki nem bánta meg. Ez egy szépséges, önzetlen, egymásra csodálkozós nap volt, amikor mindenkit ismerősként üdvözöltünk. Mert azok is vagyunk. Valahogy mindenki olyan volt, ahogy képzeltem, vagy még inkább. Krisztallitot például mintha mindig is ismertem volna : ) Furcsa, és nagyon jó érzés. Nem méregettük egymást sunyin, a szemünk sarkából, ahogy ez sok női társaságban lenni szokott. Örültünk mindenkinek, aki eljött, és sajnáltuk azokat, akik nem lehettek ott. 
És az alkotások! Csak halkan mondom, hiszem magam is neten árulok, dehát mégiscsak élőben az igazi. Ennyi szépséget! Tündéri manók, gyönyörű ékszerek, szinte láthatatlanul apró keresztszemes hímzések, gyönyörű varrományok, képek, ó, nem is lehet felsorolni, látni kellett volna. És a sok mosoly, őszinte, érdeklődő tekintet, és megint mosoly, és jaj, de jó...
Igyekeztem minél több emberhez odamenni, elnézést, ha mégsem sikerült mindenkihez. Érthető módon főleg a babások, varrósok érdekeltek, az ékszeresek ily módon kissé háttérbe szorultak. És elnézést azoktól is, akiket lerohantam, néha túl sok vagyok, ha jól érzem magam, ha számomra kedves emberekkel lehetek be nem áll a szám :)
Nem jöttem ám haza üres kézzel. Rögtön az elején kaptam egy szépséges kitűzőt (nem szoktam belépőket, prosikat megőrizni, de ezt bizony meg fogom)
A csere-bere játékban Bruercsi szépséges neszijét kaptam. Szerintem tudta, hogy nekem készíti, ezért lett narancsszínű :) Köszönöm szépen.
 Én Krisztallit nevét húztam, és ez bizony nem hiszem, hogy véletlen : ) Egy pöttyös macit kapott.
Fércjutka egy kis kosárnyi apró szépséget hozott, amiből szemtelen módon rögtön kettőt is választottam, egyet a lányomnak, egyet magamnak :)
Köszönjük Jutka, nagy örömet szereztél.
És persze a vásárlást sem úsztam meg. Aranyos gombokat vettem, valamint szilikon gyűszűt! Bizony, van ilyen. Majd megírom bevált-e.
Hát, dióhéjban ennyit. Jó nap volt, szép nap volt, kellemes emlék lesz. 
Köszönöm lányok!

Megjegyzések

F.Gina üzenete…
Úúúúgy örülök, hogy ilyen jól sikerült, kár hogy mindenki olyan hamar elszaladt :))
Gyere el Budafokra, az is szuper lesz!
KisMesterek üzenete…
De kedves vagy Adél! Köszönöm a szavaidat, csak visszhangozni tudom őket én is, nekem is ilyen érzés volt a találkozás... a mackólány pedig megérdemelt elismerést nyert itthon, de ezt már tudod.. :-)
Ledorka üzenete…
Mikor elmentünk, akkor jöttem rá, hogy sokakkal még nem is beszéltem.... de a kirakott portékát mind megnéztem. :) Mesések a szüleményeid. :) Öröm volt látni!
bruercsi üzenete…
Örülök, hogy tetszik, szívből készítettem!!
Aledi üzenete…
Gina, Budafokot most kihagyom. Messze van, én meg pocsékul tájékozódom :) Meg, tudod, kezdődik a meló, a suli, stb.
Krisztallit,
Valóban ritka, hogy valakivel, akivel még sosem találkoztam ilyen magától értetődően, és közvetlenül tudjak kapcsolatot teremteni. De azt hiszem nem véletlen az, hogy olyan nagyon tetszenek az ékszereid, hiszen az alkotás te magad vagy :)
Lidércke,
Köszönöm szépen. Én is körbecsodáltam a termet :)
Igen, magam is így jártam. Valahogy olyan hirtelen vége lett, és eltűntek a lányok. Én úgy gondoltam mindenki marad négyig, aztán meg még beülünk valahová... Pedig veled is szerettem volna beszélgetni. Remélem lesz még rá alkalom.
Bruercsi,
Látszik is rajta. Örülök, hogy ilyen vidám színben készítetted, szeretem :) És különleges rajta a swarovski kristály, meg a gyöngyök. Sajnos nagyon úgy tűnik, hogy a lányom lenyúlja :) Egyelőre kölcsönbe kapta meg, az ékszereit tartja benne.
Fércművek üzenete…
Nagyon örülök. :) Ahogy annak is, hogy két szónál többet tudtunk váltani. :)))

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Babavarrás, avagy hogyan NE varrjunk babát

Maci rugdalózóból - emlékmaci