Flóra

A babás fórum januári közös varrása volt Felicity. Annyira tetszett a virágos ruhája, meg az effektfonalból kötött haja, hogy Zsuzska babámra készítettem hasonlót. De valahogy nem az igazi. Nem tudom miért nem vagyok elégedett vele, de miután két hónapja lapul a doboz alján, végül mégis feltettem a Meskára.

Megjegyzések

bolyet üzenete…
Így én is szoktam lenni!!Jó-jó de mégsem jó és akkor rakosgatom, pakolom és egyszer csak átalakítom vagy nem...:-(((Nekiadom valamelyik rokon gyermeknek esetleg a kislányomnak...jaj jókat is szoktam ám adni!:-)))
Szerintem tündéri a Baba a ruhája gyönyörű a cipőcskéje édes!Kétségtelen, hogy én is jobban el tudnék képzelni hozzá "hagyományos" hajat!Igaz néha kell egy jó kis frizura váltás!Mondom én aki nem változtat már jó ideje...:-)))
Julcsi üzenete…
Nem rossz azért!
Tudod mi fura nekem, hogy egyre tüzetesebben nézegetem? A copfja. Ez a fonal éppen azért jó, mert nem kell belőle túl sok. És bohókásnak kell lennie egy kicsit a babának, hogy a fonal/haj érvényesüljön.
Talán...:)
illesreka üzenete…
Szia Aledi!
Előbb a meskán láttam, és meglepődtem a stílusváltáson.:-) Ha nem haragszol meg érte, egyet értek, aranyos és kedves, de valahogy nem az igazi... Tudom, hogy szerinted kislány hordjon hosszú hajat, de talán most az a copf kicsit sok, mivel az effektfonal úgyis alapból ad egy frizurát. Talán rövid haj, és több pici horgolt virágból álló hajdísz jobb lenne neki, mint Bóbitának.;-)
illesreka üzenete…
Látom Julcsi, egy időben, egyre gondoltunk!:-))))))
Vacskamati üzenete…
Én is egyet értek! Túl sok a haj. Nagyon lelóg a tarkójára. Szerintem lehetne neki copfot csinálni, de nem a hagyományos módon, hanem úgy, hogy miután elkészítetted a rövid hajat, két oldalra varrsz pluszban egy-egy kis rojtot. (Ahogy a talin is mutattam.) Vagy pompont- attól olyan mangás-cuki lenne.. :D
Egy pici hiba még, amitől talán ő nem áll olyan közel a szívedhez, a szeme túlságosan magasra került.

Az első Flóra babámnak én is újra varrtam az arcát, úgy látszik, a Flórák nem sikerülhetnek első öltésre tökéletesnek.. :D
Aledi üzenete…
Épp azért mutattam, hátha ti, mint kívülállók rájöttök mi a baja.
Bolyet,
Én is a lányomnak szoktam adni az ilyent, de ő már megkapta Felicityt.
Az én "frizurám" is ugyanolyan hosszú évek óta, azaz hosszú, és kész :)
Valóban azt hiszem a haja lesz, ahogy mondjátok. Próbáltam röviden, de úgy olyan volt, mint egy fiú. Az eredeti Felicity jóval kisebb, neki elég volt copf nélkül. És, ahogy Julcsi írta, annak bohókás volt a lába, ez meg túl komoly. Lehet majd varrok egyet hagyományos copfos hajjal. Ehhez már nem nyúlok, nem szeretek bontani, alakítani, kisebb meló újat varrni :)
Köszi szépen az ötleteket.
BCili üzenete…
Más elvenne a hajából én meg tennék hozzá még egy másikoldali copfot is. Minden más porcikája nagyon tetszik, még a haja is, bár valóban nem a megszokott Aledis.
Grety Gergaly üzenete…
Nekem tetszik ,olyan sünikés a haja és kicsit mókás is kész egyéniség.:) Más mint a többi babád de ahogy Mici is írta kellenek az új dolgok is .A mŰvészlelkű embert ez viszi előre.:)
Mák üzenete…
Szia!Nekem tetszik így:D:D:D!!Elsőre az jutott eszembe, hogy végre "valaki" akinek pont olyan kezelhetetlen és bohókás a frizuja mint az enyém:D:D:D:D:D...Nah jó azért ez némi túlzás, de neki legalább egységesen "kis kócos":D:D:D:D...Az igaz, hogy tőled nem megszokott stílusban van, de nem gondolnám, hogy ez gond:D, nem nyúlnék hozzá, mert egyedi:D!
Mesi üzenete…
Szerintem aranyos. Én is inkább még egy copfot adnék neki, és egy kalapot a fejére, hogy mégse legyen túl sok a haj.
De különben nagyon helyes.
Aledi üzenete…
Nagyon köszönöm a sok kedves megjegyzést. Talán az a legnagyobb "bűne", hogy nem olyan, mint a többi babám, de mint ahogy írtátok, valóban kell néha változtatni. Ezért kezdtem el horgolni is. Azért persze készülnek a szokott babáim is, szeretem őket :)
Vacskamati volt olyan aranyos, hogy átszerkesztette a baba fotóját úgy, hogy lennebb van a szeme, sokkal aranyosabb. És talán kap még egy copfot. Persze, ha lesz időm, és ha ki tudom bontani úgy a szemét, hogy nem látszik a helye.
A következő már biztos jobb lesz :)
hekka üzenete…
Nekem is tetszik! Ugyanarra gondoltam, ami már elhangzott itt: talán az újdonsága miatt kicsit szokatlan neked. Szerintem hagyd így! :)
krisz üzenete…
Szerintem jó igy a haja!Az arca is olyan kis huncut lesz ettől a süni frizurától.Én inkább más ruhát adtam volna neki.Mert bár ez a kis ruha cipellő gyönyörű!De nekem olyan érzésem van,hogy bizony az övé.Valami kantáros nadrágos verziót jobban el tudnék képzelni neki.
A szép ruháját meg megkaphatná a szőke kék szemű ikertestvére...
krisz üzenete…
Elirtam...NEM az övé!
Bocsi

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Babavarrás, avagy hogyan NE varrjunk babát

Maci rugdalózóból - emlékmaci