Március 15.

Múlt héten több órán keresztül kerestem a kokárdákat, hogy legyen a gyerekek iskolai ünnepségére. Legalább hat különböző méretűnek kell lennie, de hogy hol? A sütőedényektől kezdve a tanszereken át, a fürdőszobai kellékekig mindenütt megnéztem. Nem is beszélve a kisebb rövidáru üzletre elegendő szalagok, csipkék, cérnák tárolóhelyéről. A kokárda egyszerűen eltűnt. Mit tesz ilyenkor egy anya? Kézenfekvőnek tűnik leszaladni az üzletbe, de ahhoz fel kell öltözni, esetleg megfésülködni... : ) Szóval hamar horgoltam egyet a leányzónak. Az ötlet persze nem az enyém, sok helyen láttam már. Ezt a hármas virágmintát is a neten találtam.
Érthető módon a fiamnak nem jött be, ezért másnap mégiscsak vettem egyet. Legalább jövőben tudni fogom, hogy 7 darab kokárdánk van valahol.

Megjegyzések

Zsófi üzenete…
Én is ezt a gyakorlatot követtem tavalyig. :-P
A dugipénznél tárolom...
Aledi üzenete…
Jó ötlet, azt tutira tudom hol van : )

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Babavarrás, avagy hogyan NE varrjunk babát

Maci rugdalózóból - emlékmaci