Horgolgatok

Bizony, bizony, ráadásul takarót. Ilyen lett:
Azért van egy apró szépséghibája. Tudniillik, hogy apró : )
Viszont így is elszórakoztam vele néhány este. Kis, kétszínű blokkokból készült, közöttük néhány sor pirossal. Jó gyakorlat volt. Azt szeretem a horgolásban, hogy többszínűt horgolni ugyanolyan egyszerű, mint egyszínűt. Kötésnél, ha csak nem csíkos, elég macera a színes mintás.
Elkészültek a jótékonysági takaróhoz horgolt blokkjaim is:
Már elég sok blokk célba ért. Nagyon színes, változatos takaró lesz. Készült egy fotómontázs, az eddigiekről.

És valami más. Colette kézműves foglalkozást tartott egy oviban, ahova az én filc húsvéti dekorációm ötletét is magával vitte. Itt megnézhetitek a szorgoskodás eredményét.

Megjegyzések

Vacskamati üzenete…
DE jók!4 Engem is csábít a horgolás.. a blokkjaidat nézve meg pláne.. :D
bolyet üzenete…
Szuper..hát ez is nagyon megy!:-))Nagyon szép színeket terelgettél össze és cuki édes ötlet!
krisz üzenete…
Nagyon tetszenek!A takaró is meg a blokkjaid is.Szépek a szinek igy együtt.
Karina üzenete…
Nekem van szerencsém és már tapinthatom, láthatom a blokkokat, nagyon szépek!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Babavarrás, avagy hogyan NE varrjunk babát

Maci rugdalózóból - emlékmaci