Az én táskám

BCili kért, hogy mutassam meg a táskám. Köszönöm Cili, bár sajnos nem hiszem, hogy érdekes lenne : ( Ugyanis elég rendmániás vagyok, még úgy is, hogy a gyerekek érkezése kicsit változtatott a dolgon. Szeretem, ha mindennek megvan a jól meghatározott helye, és, amire nincs szükségem azt könyörtelenül kidobom (néha azt is, amiről később kiderül, jó lett volna megtartani : ) Ennek jegyében a táskámban is csak az kap helyet, aminek feltétlenül muszáj.
Ezt a táskát nemrég vettem, a tavaszias színe fogott meg. A képen nem annyira látszik, de NAGYON zöld. Jólesik ránézni ilyen szürke, hideg, havas napokon.
 
És ami benne van:
- pénztárca. Ezeréves darab, nem tetszik, hogy fekete, régóta szeretném lecsérélni, de nincs szívem kidobni, semmi baja. 
- kocsikulcs
- céges pass key (gyakran én vagyok az első, aki beérkezik)
- mobil
- névjegykártyatartó (céges, és "babás" névjegykártyával)   
- iratok, bérlet (érettségi fényképpel!)
- lenvászon bevásárlószatyor, környezetvédelmi meggondolásból :)
- textil zsepi, szintén azért, meg jobban is szeretem
- papírzsepi, sajnos gyerekekkel muszáj
- toll
- egy kis neszi női dolgokkal, kistükörrel, hajgumival.
Ami nincs benne, és erre magam is csak most döbbentem rá: fésű (pedig hosszú a hajam), sminkeszközök (pedig sminkelem magam). 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Babavarrás, avagy hogyan NE varrjunk babát

Maci rugdalózóból - emlékmaci